Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!!!!!!

Καλώς σας βρήκα νέοι  φίλοι μου!!!!!!!!!!
Να' μαι κι εγώ στον όμορφο κόσμο των Blogger,που μέχρι πριν λίγες μέρες δεν ήξερα ούτε καν τι είναι....Αλλά όπως σωστά λέει ο λαός μας..."όσο ζεις, μαθαίνεις".
Και να πως ακριβώς έγινε.....Ένα ανοιξιάτικο απόγευμα, πριν μερικές μέρες κάλεσα την μικρή "τρελή" αδερφή μου στο σπίτι μου για καφεδάκι και "κουτσομπολιό"....καταλαβαίνετε....Κι εκεί που σχολιάζαμε και κουβεντιάζαμε επί παντός επιστητού, νάσου η αδερφή μου και με ρωτάει:
-Καλά εσύ πως και δεν έχεις Blog?
-Τι είναι αυτό? της απαντάω έκπληκτη
-'Ενας ιστότοπος δικός σου, που μπορείς να βάζεις ότι σου αρέσει από όλα αυτά που ασχολείσαι και να επικοινωνείς με άλλους που έχουν κι αυτοί Blog , να ανταλλάσσετε απόψεις, να κάνετε σχόλια, να βρίσκεις και να μαθαίνεις ενδιαφέροντα πράγματα από αυτούς κι αυτοί από εσένα και άλλα πολλά......
-Ωωωωωωω μη με τρελαίνεις με αυτά, δεν τα ξέρω και δεν έχω και χρόνο και δεν...και δεν....και συνέχισα να γκρινιάζω, όπως το συνηθίζω.......
-Έλα θα σου δείξω εγώ, είναι πανεύκολο, θα το ξεκινήσουμε τώρα αμέσως........
Για να μην τα πολυλογώ και σας κουράζω, εκείνη την ίδια στιγμή ξεκίνησε το δικό μου Blog, χωρίς όνομα γιατί ήταν αδύνατον να σκεφτώ αμέσως και χωρίς καμία ιδιαίτερη μορφή.....
Η αδερφή μου έφυγε και με έβαλε να της υποσχεθώ ότι θα το ψάξω και σιγά σιγά θα το φτιάξω όπως μου αρέσει. Φυσικά εγώ ούτε καν ασχολήθηκα, μέχρι χτες το απόγευμα που μου ήρθε ξαφνικά η έμπνευση........και την πήρα τηλέφωνο για βοήθεια. Η απάντησή της?-Ψάξε, δοκίμασε και θα το πετύχεις.....
Κι αυτό έκανα επί ώρες....Έσβηνα,  έγραφα, δοκίμαζα και τελικά κατέληξα σε αυτό που βλέπετε τώρα.......Για την ώρα μου αρέσει...ελπίζω και σε σας....Το όνομα του Blog μου το οριστικοποίησα πριν μισή ώρα με τη βοήθεια του συντρόφου μου. Τέλος καλό όλα καλά!!!!!!!!!!!!!!
Ελπίζω και εύχομαι να γνωρίσω καινούριους ανθρώπους που θα μου προσφέρουν τις γνώσεις τους και πάνω από όλα τη φιλία τους κι εγώ με τη σειρά μου σε αυτούς.......
Αυτό το Βlog όπως το λέει και το όνομά του "Λίγο απ' όλα ....τα γούστα", θα περιλαμβάνει απ' όλα.....λίγο μαγειρική....λίγο ομορφιά...λίγο χειροτεχνίες....λίγο διακόσμηση.....και ότι άλλο βγει στην πορεία μέσα από τις δικές σας ανάγκες....κι από τη δική μου έμπνευση.......
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν......................

26 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην μπλογκογειτονιά μας Φένια,καλορίζικο το μπλογκοσπιτάκι σου!!!!
    Περιμένουμε να δούμε τις ιδέες σου που εκ πρώτης όψεως φαίνονται να είναι ενδιαφέρουσες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ρένα μου!!!!!!!!!!!Εύχομαι να περάσουμε όμορφα μέσα απο τη διμιουργία και την καλή επικοινωνια!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Φένια καλωσόρισες στην παρέα μας.
    Η πρώτη εντύπωση είναι αρκετά ενδιαφέρουσα.
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ελένη μου!!!!!!!!!!!!! Θα τα λέμε συχνά από δω και πέρα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήρθες, Φένια! Πολύ μου άρεσε η ιστορία της μύησής σου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα και εγώ Φένια μου στο μπλογκοσπιτάκι σου είναι πολύ ενδιαφέρον!!!Θα σε παρακολουθώ και ελπίζω να περνάς και εσύ από το σπιτάκι μου να τα λέμε!!Φιλιά και καλωσόρισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!!!! Ελπίζω σιγά σιγά να τα καταφέρω και να σας παρουσιάσω πολλές από τις κατασκευές μου!!!!!!!! Εγώ μόλις πέρασα από το δικό σου σπιτάκι και τρελάθηκα!!!!!!!!Πολύ όμορφα κοσμήματα φτιάχνεις!!!!!!!!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια!!!!!!!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες στην μπλογκογειτονιά μας Φένια!Καλορίζικο το σπίτάκι σου!Σίγουρα θά τά λέμε!Σέ περιμένω εδώ,
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σου μέρα!!!!!!!!!Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!!!!!Κι εγώ μόλις πέρασα από το σπιτάκι σου και μου άρεσε πολύ.!!!!!! Φτιάχνεις με decoupage πολύ ωραία πραγματα και είναι μια τεχνική που δεν έχω ακόμα χρησιμοποιήσει αν και τη λατρεύω!!!!!!Λίγο τη φοβαμαι αλλά θα δοκιμάσω......Ελπίζω να με βοηθήσεις με τις γνώσεις σου!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Φένια!!! Καλώς όρισες στη μπλοκογειτονιά.
    Και εγω σχετικά καινούργια είμαι εδω αλλά είναι πολύ όμορφα. Καλά μου έλεγαν τα κορίτσια οτι είναι κόλλημα. Θα το διαπιστώσεις και εσύ. Θα τα λέμε συχνά.
    Οτι χρειαστείς μη διστάσεις να μας ρωτήσεις και αν ξέρουμε να σε βοηθήσουμε. Φιλάκια πολλά
    http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! όντως είναι πολύ ομορφα εδώ και βλέπω να κολλαω κι εγω μαζί σας!!!!!!!!! Το μπλοκοσπιτάκι σου το επισκέφτηκα και μου άρεσε τρελα!!!!!!!! Θα τα λέμε από δω και πέρα συνέχεια.......Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που με βρήκες και έτσι σε βρήκα κι εγώ στο όμορφο σπιτάκι σου!!! Μου αρέσει πολύ και ο τίτλος και η θεματολογία σου! Καλώς ήρθες στη μεγάλη και ζεστή μας παρέα! Θα τα λέμε! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!!!!!! Αυτό που χρειαζόμαστε όλοι αυτές τις δύσκολες εποχές είναι μια μεγάλη ζεστή παρέα για να ξεχνάμε τα προβλήματα της καθημερινότητας και να ταξιδεύουμε στον όμορφο κόσμο της δημιουργίας!!!!!!θα τα λέμε συχνά...Φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Φένια μου, πέρνα από το blog μου, σου έχω βραβειάκι συστημένο!
    http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/04/blog-post_10.html
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι ακριβώς ....όσο ζεις μαθαίνεις...και μη κλείνεις ποτέ την πόρτα σου στο καινούργιο. Καλώς ήρθες λοιπόν στην μπλογκοπαρέα Φένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλορίζικο το blog σου και να τα λέμε για Λίγο απ όλα τα γούστα μας!! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ράνια μου. Επισκέφτηκα σήμερα και το δικόσου μπλοκοσπιτακι. Πολύ όμορφο!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλώς ήλθες στην blogογειτονιά μας γλυκούλα μου!!!!Καλορίζικο το πολύ όμορφο blog σου!!! Και το όνομά σου, Φένια μου , το πιο αγαπητό μου, αφού και η κόρη μου είναι Φένια!!!!(από Ιφιγένεια, εσύ;;) Καλές δημιουργίες σου εύχομαι και θα σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον!!!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φανή μου!!!!!!!Να χαίρεσαι την κορούλα σου. Το δικό μου όνομα είναι από Φωτεινή!!!!!!!!Φτιάχνεις πολύ όμορφα πραγματα! Μου αρέσουν πολυ!!!!!!!!!!Θα τα λέμε. Φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλωσόρισες στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας Φένια και στο μπλογκ μου. Θα χαρώ να τα λέμε και ελπίζω να βρίσκεις θέματα ενδιάφεροντα στο μπλοκ μου..Καλή επιτυχία στο δικό σου..Κι εγώ πριν κάνω το δικό μου δεν είχα ιδέα για τα μπλογκ ούτε ως σελίδα ούτε ως λέξη.. Χαίρομαι πάντως που είναι και δικό σου αγαπημένο χρώμα το λιλά όπως και μένα όπως θα κατάλαβες από το μπλοκ μου :) Πολύ όμορφες οι βεντάλιες σου. Συγχαρητήρια για το πρώτο σου βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kali arxi !!!!!!!!!!!!kali k polu dimiourgiki !!!!!!se euxaristo polu k gia tin episkepsi sou sto blog mou!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή