Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Καλημέρα φίλοι μου!
Μια εβδομάδα πέρασε από την ημέρα που επέστρεψα στη δουλειά μετά τις 15ήμερες διακοπές μου και τρέχω σαν την τρελή να βρω κατασκευές για την Άνοιξη, για το καλοκαίρι....και για το event του σχολείου , την καλοκαιρινή αποχαιρετηστήρια γιορτή. Έχω ένα γραφείο γεμάτο πατρόν, χαρτόνια,κόλλες, χάντρες,....ζωγραφίζω, κόβω, κολλάω....ΧΑΜΟΣ!!!!
Όμως τη Δευτέρα που γύρισα αν και η γιορτή της Μητέρας είχε περάσει δε μου πήγαινε καρδιά να μη φτιάξω κάτι για τους μικρούς μου μαθητές. Εξάλλου τη μητέρα μας πρέπει να την σκεφτόμαστε , να την τιμούμε και να τη γιορτάζουμε κάθε μέρα. Έτσι εκεί που κοίταζα να βρω άλλες κατασκευές όπως σας είπα, ξαφνικά θυμήθηκα μια πολύ όμορφη κάρτα που είχα δει στο ιντερνετ και αποφάσισα να τα παρατήσω όλα και να κατασκευάσω αυτή.....Έπιασα λοιπόν δουλειά και να.....έτοιμη:
Καρτούλες-λουλούδια σε πολλά όμορφα χρώματα με ένα μεγάλο "Σ' ΑΓΑΠΩ ΜΑΝΟΥΛΑ" κλεισμένο στο εσωτερικό τους. Τα πιτσιρίκια ξετρελάθηκαν και διάλεγαν χρώματα και οι μανούλες το μεσημέρι συγκινήθηκαν γιατί δεν το περίμεναν.
 Και ζήσαν αυτοί καλά κι εγώ συνεχίζω  μέσα σε πανικό να προλάβω τα υπόλοιπα.............

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη κάρτα. Μπράβο Φένια... Οι μαθητές σου θα είναι υπερήφανοι για σένα. Καλή συνέχεια με τις υπόλοιπες κατασκευές. να μας τις δείξεις. Πολλά Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΟΛΑ. Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ! ΦΙΛΙΑ

      Διαγραφή
  2. Πολύ χαριτωμένη καρτούλα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία η καρτούλα και πιο πολύ μου άρεσε που την έκανες να είναι λουλουδάκι! Πολύ ωραία η ιδέα σου! Καλή συνέχεια στις κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν σε ξέρω Φένια μου!!Σήμερα γνώρισα το μπλογκάκι σου και μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!Ακολουθώ και σε περιμένω και απο το δικό μου να με γνωρίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KATE ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙ!!!!!ΓΡΑΦΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ! ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  5. Ομορφη η καρτούλα..Αμα δε περιμένεις κάτι ειναι μεγαλύτερη χαρά και έκπληξη..Φαντάζομαι την χαρά των μανούλων..Ευχαριστώ για το εικονάκι του διαγωνισμού μου , θα περιμένω με χαρά την συμμετοχούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΜΟΥ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ. ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη η καρτούλα! Φαντάζομαι τη χαρά των παιδιών. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Φένια μου!Χάρηκα αφάνταστα που σε είδα στο μπλόγκ μου και που σου άρεσε η ποίησή μου..χαίρομαι επίσης που θα τα λέμε απο τα μπλογκοσπιτάκια μας..όσον αφορά αυτό που ανέφερες έχεις πολύ δικιο"οτι λίγοι καταλαβαίνουν την ποήση"Γιά μένα είναι δύο οι λόγοι..η οι αναγνώστες δεν διαθέτουν πλούτο συναισθημάτων ρομαντισμού και ευαισθησίας ή το αλλο που ειναι και πιο λογικό τα τελευταία χρονια..Οι ίδιοι οι ποιητές προωθούν κάποιο άτσαλο-μοντερνισμό-ακαταλαβίστικο και πέτρινο πού ο αναγνώστης δεν μπορεί να καταλάβει,αλλά ούτε και να βιώσει κάποιο συναίσθημα!! ..Σε κούρασα γλυκιά μου..θα τα λέμε απο τα σπιτάκια μας συχνά!!φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ! ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή