Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΤΥΡΑΜΙΣΟΥ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ BLOGOΦΙΛΑΡΑΚΙΑ!
Πριν λίγες μέρες κάνοντας την καθημερινή μου βόλτα στην μπλογκογειτονιά, κι ενώ  βρισκόμουν στο μπλογκοσπιτάκι της αγαπημένης Tante Kiki, μια φωτογραφία μου τράβηξε την προσοχή και πολύ περισσότερο ο τίτλος της
                                                        Ένα καλοκαιρινό τυραμισού
Έχω λοιπόν να σας πω τα εξής:
Πρώτον είμαι αγιάτρευτη "γλυκατζού". Καλύτερα να μου πάρεις το φαγητό παρά να μου στερήσεις το γλυκό......
Δεύτερον λατρεύω την τυραμισού στην αυθεντική της εκτέλεση.....Εδώ όμως είδα μια διαφορετική εκδοχή της αγαπημένης μου τυραμισού με ροδάκινα-αγαπημένα κι αυτά-και φυσικά αφού διάβασα την συνταγή εδώ , έτρεξα να αγοράσω τα υλικά και χτες το πρωί την "εκτέλεσα" και να το αποτέλεσμα
Περιττό να σας πω ότι ίσα που πρόλαβα χτες το βράδυ να την φωτογραφήσω, γιατί ο άντρας μου είχε πάρει το μαχαίρι και τα πιάτα και ετοιμαζόταν να την "τεμαχίσει". Από το μεσημέρι κάθε λίγο και λιγάκι με ρωτούσε "Ακόμα δεν πάγωσε το γλυκό?"...............
Φιλαράκια ένα έχω να σας πω....Τέλειο!!!!!!!!δροσερό, γευστικό, super!!!!!! Το απολαύσαμε υπό το φως της πανσελήνου στη βεράντα με μουσική υπόκρουση τα μμμμμ!!!!!!!
Η μόνη παρέμβαση που έκανα στη συνταγή ήταν η τριμμένη κουβερτούρα που έριξα από πάνω, γιατί δεν μπορώ αν δε βλέπω και λίγη σοκολάτα....είναι η αδυναμία μου!!!!!!

Υ.Γ. Κική μου τέλειο το γλυκάκι σου, όπως και όλες οι συνταγές σου! Το μόνο κακό είναι πως θα με παχύνεις κι άλλο......αλλά δεν πειράζει...συνέχισε να μας βάζεις γευστικές συνταγές και να τρελαίνεις τον ουρανίσκο μας..........

2 σχόλια:

  1. Τι βλέπουν τα μάτια μου!!!!!
    Τι πειρασμός είναι αυτός!!!!
    Πίσω μου σε έχω τιραμισού...
    (στερημένη απο γλυκά λόγω δίαιτας εδώ και 1,5 μήνα)
    Δεν σε φιλάω γιατί έτσι όπως μου τρέχουν τα σάλια θα έχουμε ατυχήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είσαι η μόνη γλυκατζού... Πωωωω τι μου΄κανες τώρα!! Δεν έπρεπε να το δω αυτό... Πάει.. έλιωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή