Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΔΩΡΑΚΙ.........

Καλημέρα φιλαράκια μου!!!!
Μήπως σήμερα είναι η τυχερή μου μέρα? 
Πίνοντας το πρωινό μου καφεδάκι και χαζεύοντας στην μπογκογειτονιά μας ,πήρε το μάτι μου στην ανάρτηση της αγαπημένης μου Χριστίνας από το Neraidodimiourgies το όνομά μου και ανακάλυψα ότι είμαι μία από τις δύο τυχερές του GIVEAWAY. Πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου. Είναι από τις σπάνιες φορές που κερδίζω κάτι σε κλήρωση. Λέτε να πάω να παίξω και κανένα τζόκερ?
Τέλος πάντων.....Νιώθω πολύ όμορφα σήμερα και ευχαριστώ πολύ την Χριστίνα που μου έφτιαξε τη μέρα με το δωράκι της το οποίο είναι πανέμορφο και σε ένα χρώμα που λατρεύω!!!
Χριστινάκι μου χίλια ευχαριστώ! να σαι καλά και να δημιουργείς πάντα τόσο όμορφα πράγματα, "νεραιδοκαμωμένα" !!!!!! 

26 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το δωράκι σου! Να'σαι πάντα τυχερή! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!καλοφόρετο και πάντα τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Φένια!!! Καλορίζικο το πανέμορφο δωράκι σου!! Νομίζω ότι το τζόκερ δεν είναι κακή ιδέα!!! Πάντα τυχερή!!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα. Χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο μου-χαίρομαι που είναι στο χρώμα που σου αρέσει- χαίρομαι που σου έφτιαξα τη μέρα...
    Στείλε μου μαιλ με την δ/νση σου να στο στείλω και καλοφόρετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασα να σου πω να είσαι πάντα τυχερή!!!
      φιλιά

      Διαγραφή
    2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΣΟΥ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ EMAIL ΜΕ ΤΗ Δ/ΝΣΗ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλοφόρετο το δώρο σου, να το χαρείς και πάντα τυχερή !!
    Και όπως λες κι εσύ, παίξε και κανένα τυχερό παιχνίδι..
    Ποτέ δεν ξέρεις ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίναι πολύ όμορφο..να το χαρείς.. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φένια σου έχω βραβείο,πέρασε να το πάρεις. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩ!!!!ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!! ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ........ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Με γεια, καλοφόρετο να'ναι, Φένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το χαρείς το δωράκι σου Φένια μου γλυκιά!!!σου στέλνω τα φιλάκια μου και μια αγκαλίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλοφόρετο το δωράκι σου, είναι πολύ όμορφο! Πάντα έτσι τυχερή να είσαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο δωράκι! Μεγειά σου Φένια μου!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φένια μου καλημέρα
    Κάποιες υποχρεώσεις δεν μου άφησαν περιθώριο να δω τα ωραία πράγματα που έχεις φτιάξει. Η τούρτα τιραμισού πρέπει να ήταν μούρλια. Όμορφο και το δωράκι σου...εύχομαι να πάρεις και άλλα πολλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ! ΟΝΤΩΣ Η ΤΥΡΑΜΙΣΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ1 ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή